środa, 30 lipca 2014

2 w 1

Jak sama nazwa posta wskazuje 2 w 1 czyli box na ślub i chrzest... w jednym. 
Zadanie nie było proste... gdyż do tej pory robiłam tylko na chrzest lub tylko na ślub a tu .... na dwie okazje naraz.
 Nie wiedziałam jak to wykombinować więc zrobiłam najpierw na ślub i w środek dla potomka mniejszy.
 Pewnym problemem było dla mnie to iż nie znana jest jeszcze płeć dziecka ani imię , więc nie bardzo można było coś spersonalizować i  koniecznie  wózek na środku  (dla dziecka) ale ogólnie ...
Jakoś to pokonałam (chociaż nie mogłam się z tym pogodzić wewnętrznie bo po mojemu to albo ślub albo chrzest ale ....teraz nawet torty robią wspólne jedna połowa ślubna druga na chrzest)... 


















Pozdrawiam serdecznie...

4 komentarze:

  1. Wspaniały pomysł i jeszcze lepsze wykonanie :)) Pięknie wyszło, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to rozwiązałaś, świetny boxik

    OdpowiedzUsuń
  3. ty;lp dlaczeo widzę mije teksty i pomysły na obrazki... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Post niżej (1 lipca jest wyraźnie napisane ,że to nie mój pomysł, podane są linki do stron autorek, poza tym ten post jest z 2014 r od tego momentu ani razu nie wykonałam już takiego boxa. Sądząc po reakcji trzeba by było na dzień dzisiejszy wiele oj wiele osób upominać o wykorzystywanie tekstu i wzoru, niektórzy nawet sprzedają w dużej ilości takie boxy kopiując aż razi. ja jednak tego nie robię, pozdrawiam

      Usuń