poniedziałek, 6 października 2014

Plan lekcji...

Dziś plan lekcji zrobiony wspólnie z moją córką Amelką oczywiście w języku angielskim (ćwiczymy nazwy przedmiotów szklonych).

Plan lekcji powstał w oparciu o kurs Ivy z DT Rapakivi

Pismo mojej Amelki pozostawia wiele do życzenia ale cóż sama chciała uzupełnić plan lekcji więc nie mogłam jej odmówić w końcu to jej plan.

Jako że nigdy jeszcze nie brałam udziału w żadnym wyzwaniu pracę posyłam na wyzwanie Wyzwanie#28 praca związana ze szkołą na blogu Artimeno

Z metalowych elementów są tu : spinacze biurowe i stalówka


















 A tu w całej okazałości

Dziękuje za odwiedziny i miłe komentarze :)

16 komentarzy:

  1. Jeju piękny!!! Strasznie mi się podoba! Pięknie ozdobiony!
    Aż chce się wrócić do szkoły :P

    OdpowiedzUsuń
  2. REWELACJA :) Bardzo podoba mi się kompozycja, te karteczki wychodzące jedna spod drugiej i tagi .... jestem pod mega wrażeniem :) Kolorki też takie moje najulubieńsze
    P.S. Mama !!!!! pismo bardzo ładne jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo to właśnie na jej kursiku się inspirowałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dodałam wpis myślę ,że dość widoczny jest teraz i czytelny, pozdrawiam DT Rapakivi

    OdpowiedzUsuń
  5. super, świetny ten bałagan i spinacze :) wyzwania wciągają, dobrze się przełamać i bawić z innymi :)
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna praca! I widac ze obie z córką mialyscie wkład w jej powstanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny plan, a odręczne pismo dodaje mu uroku. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna forma planu, lekcji, swietna warstwowa praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Artimeno :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny plan, a pismo córci co chcesz jest urocze!!:)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyszło fantastycznie! Fajnie, że Amelka sama wpisała przedmioty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace ! Dziękuje za odwiedziny i pozostawiony komentarz ! Zapraszam ponownie !

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, do takiego planu lekcji aż chcę się zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja!!! Gratuluję pomysłu i umiejętności.

    OdpowiedzUsuń