czwartek, 2 lutego 2017

Pamiątka I Komunii Św.

Witam

Już luty , czas pomyśleć o pamiątkach z okazji Pierwszej Komunii Św.
 Wiem jest jeszcze sporo czasu ..
 ale uwierzcie mi to szybko zleci...
 Ja już rozpoczęłam sezon komunijny a Wy?
   Co ciekawego macie na swoich biurkach?
Nad czym pracujecie?...


Dawno nie robiłam kartki sztalugowej , więc pomyślałam,
 że warto sięgnąć po format kartki....
Prezentuje się wyjątkowo i będzie piękną pamiątką
 ( tym bardziej ,że w środku kartki znajduje się kieszonka ... 
na mały prezent finansowy...)

Do wykonania kartki użyłam:

 Nowej kolekcji papierów UHK Gallery - Misty Morning
Baza kartki to oczywiście -Rzeczy z Papieru
Tekturki pochodzą z WYCINANKI
Kwiaty -WOC
Listki to wykrojnik ROSY OWL - Ten oraz Ten













I do kompletu oczywiście ozdobne pudełko....





Pozdrawiam gorąco :)
Monika



Dziękuję za odwiedziny i komentarze....


11 komentarzy:

  1. Przepiękny komplet! Rzeczywiście ten format kartki jest bardzo efektowny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDOWNY komplecik, wspaniale ukwiecony!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały komplet - będzie wyjątkową pamiątką.
    Ja jeszcze nie "wpadłam w rytm" kartek komunijnych ... niestety
    Ale podziwiając Twoje piękne kartki mogę być pewna, że coś mnie zainspiruje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje i również pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne. Czy je sprzedajesz?

    OdpowiedzUsuń