poniedziałek, 27 marca 2017

Komunijne boxy z pudełkiem na prezent

Witam.

Dziś chciałabym pokazać mój nowy projekt
 a mianowicie -  pudełko w środku, którego jest mniejsze ,
 ozdobione przeznaczone na biżuterię , zegarek , większą gotówkę.

 Ponieważ pudełka z kielichami 3D wykonywałam
 już w ubiegłym sezonie w tym przygotowałam coś nowego.
 Układ stron również nieco zmieniłam....
Materiały z których wykonałam boxy:
Bazy exploding box - Rzeczy z papieru
Kwiaty - WOC
Wszystkie tekturki - Scrapiniec - Grapevine


















Ciekawe czy się spodobają ... oby tak było.

Pozdrawiam Monika :)

5 komentarzy:

  1. Przepiękne!
    Bardzo mi się podoba to skośne oddzielenie papierów na ściankach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDOWNE!!!!!!! Pięknie ozdobione w środku:) Delikatnie i elegancko !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne pudełka :-) Eleganckie i zarazem delikatne!!! Te ukośnie "kopertki" to wykrojnik?

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam czy wykonuje Pani jeszcze te boxy komunijne z tym pudełeczkiem na prezent potrzebuje dla chłopca na 20 maja. Czy jest możliwość zamówienia i w jakiej jest cenie?

    OdpowiedzUsuń